15 paź 2013

Makowa polana

Wymiary: 37x28cm boki rozszerzane 10-12 cm, uszy o szerokości 3,1 cm i długości 46 cm.

Torba mieści wymiar A4, zamykana jest od środka na zamek metalowy, dodatkowo na zewnątrz ma 2 kieszonki jedna na zamek metalowy, druga na magnes. Wewnątrz kieszonka na komórkę oraz druga na zamek plastykowy.

Pasek na ukos o szerokości 3,7 cm mocowany na karabińczykach.

Rodzaj skóry: Dubai, kolor  Verde 9596 wg dostawcy, skóra naturalna z naturalną tendencją do tworzenia się delikatnych rys, bez renowacji lica, nie strzępi się i nie łuszczy.

Wszystkie szwy prowadzone na zewnątrz.

Torebka szyta na zamówienie.















4 komentarze:

  1. my next dream-bag i am afraid :) GORGEOUS!

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka przecudna :) tylko te wąsy jakoś mi nie pasują...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te torebki! Również te z poprzednich postów, takie pomysłowe, pięknie wykonane i te podszewki :) Naprawdę bardzo mi się podobają... Szkoda, że moja maszyna raczej takiego czegoś nie połknie bo marzę żeby tez sobie uszyć własną ze skóry (sztucznej)..

    OdpowiedzUsuń
  4. noaga jeśli chodzi o skaj zwykła maszyna powinna pociągnąć ;) próbuj warto!

    Wszystkie szczegóły są zgodne z ustaleniami z zamawiającą, nie ja decydowałam o tkaninie ;)

    Dziękuję za miłe słowa!

    OdpowiedzUsuń